RE/MAX predáva najviac realít na svete

Ing. Dáša Lisá

Špecializácia - jazyk

  • - Angličtina
  • - Ruština

Špecializácia - typ ponuky

  • - Predaj
  • - Prenájom

Špecializácia - typ nehnuteľnosti

  • - Pozemky
  • - Byty
  • - Domy
  • - Komerčné nehnuteľnosti
Tel. 0905 800 443
E-mail dasa.lisa@re-max.sk
Web www.techreality.sk
Adresa RE/MAX Techreality
G. Švéniho 3F
971 01 Prievidza, Slovensko
Poistenie nehnuteľnosti na
1 rok za 1 €
iba u nás
Hypotéka už od 0,89%
s fixáciou 3 roky
Spočítať

Profesijné hodnotenie makléra

Skúsenosti

Vzdelanie a ocenenia

Certifikovaný maklér 2. stupňa Top Club Silver

Hodnotenie klientov

Referencie klientov

"Pani Lisá je maklér s veľkou dávkou profesionality a ochoty. Spolupracovalo sa nám s ňou veľmi dobre, nakoľko veľmi ústretovo, ochotne a hlavne rýchlo reagovala na naše požiadavky. Ďakujeme."

Hodnotenie: 10/10

"P.Dasa Lisa je najlepšia makléra s akou som sa doteraz stretla a mala možnosť spolupracovat.jej pristup ku klientovi je fantastický....o akejkolvek zmene alebo pohybe vo veci predaja som bola zo strany p.Lisej automaticky informovaná....tel.mi dvihla,aj keby som jej volala o polnoci.. veľká spokojnosť....ak ešte budem potrebovať vaše služby.urcite sa obrátim na p.lisū....dakujem.petrasovicova"

Hodnotenie: 10/10

"Pani Lisa sa nezľakla majetkovo komplikovaného predaja našej nehnuteľnosti, ktorý realizovala absolútne profesionálne k spokojnosti všetkých. Vrelé odporučenie tejto maklérky z našej strany pre ostatných záujemcov o predaj svojich nehnuteľnosti"

Hodnotenie: 10/10

"Velka spokojnost,prijemny pristup, rychle jednanie,velmi ochotna a spolahliva .Velmi dobre sa mi pracovalo s Dašou Lisa."

Hodnotenie: 10/10
Všetky referencie >
Tel. 0905 800 443
E-mail dasa.lisa@re-max.sk
Web www.techreality.sk
Adresa RE/MAX Techreality
G. Švéniho 3F
971 01 Prievidza, Slovensko
Poistenie nehnuteľnosti na
1 rok za 1 €
iba u nás
Hypotéka už od 0,89%
s fixáciou 3 roky
Spočítať

Som náročný zákazník, náročný klient – zákazník akejkoľvek služby, produktu za ktorý platím svojimi peniazmi. A takto sa správam i k vlastným klientom s tým, že iným poskytujem tie služby, pomoc, rady akú by som ja očakávala, za ktorú by som ja platila.

A v neposlednom rade iným nerobím to, čo nechcem aby robili mne. A to je myslím aj o etike v podnikaní. Keď som sa pred 4 rokmi rozhodovala o zmene smerovania svojej profesionálnej orientácie, rozhodla, okrem iného, aj osobná skúsenosť s predajom svojej nehnuteľnosti. Automaticky, bez akéhokoľvek uvažovania, som využila služby realitnej kancelárie. S určitou rozpačitosťou z mojej strany počas priebehu predaja som nehnuteľnosť prostredníctvom kancelárie predala s očakávaným finančným výsledkom.

Výsledok však mohol byť aj lepší, záviselo to od makléra, ktorý mi ako neskúsenému klientovi mohol odporučiť aj iný postup, inú alternatívu výhodnejšiu pre klienta, nielen pre makléra. To ma však iniciovalo k tomu ako sa podľa môjho názoru dajú „veci robiť“ lepšie, výhodnejšie pre klienta, s väčšou široko spektrálnejšou ponukou prác - služieb k tomu sa viažúcimi. A tak som sa rozhodla stať sa realitnou maklérkou.

Ako?„Nevymýšľať koleso“ ak je už vymyslené a stačí sa len zapojiť do sofistikovaného a časom prevereného systému predaja nehnuteľnosti, ktorý na Slovensku funguje viac ako 10 rokov a vo svete viac ako 40 rokov. A tak som sa rozhodla pracovať v realitnej sieti RE/MAX , ktorá má v súčasnosti na Slovensku viac ako 45 kancelárii s viac ako 250 realitnými maklérmi. Základný systém práce každého makléra v sieti RE/MAX je povinne založený na vzdelávaní, testovaní a certifikácii maklérov a garanciou toho, že makléri musia mať nevyhnutné základné právne vedomosti súvisiace s predajom, prenájmom nehnuteľnosti a to sa týka aj ekonomického, daňového aspektu.

Tak ako sa stať dobrým realitným maklérom? Lebo ak človek nerobí dobre, tak to podľa môjho názoru nemá vôbec robiť– teda za čo je predovšetkým platený zo strany svojich zákazníkov - klientov. Nech je to čokoľvek. A názory niekoho, že„človek musí niečo robiť “nepatria do kategórie poskytovania akýchkoľvek služieb, nieto ešte služieb kde sa pracuje s desiatkami, stovkami tisíc eur vo vlastníctve niekoho iného. Toto je prvé a podľa môjho základné kritérium, s ktorým majú realitní makléri pristupovať ako k prioritným kritériom pri svojej práci.

Pretože zákazník sa stáva náročným. Takže aký má byť dobrý maklér? Má byť hlavne„ psychológom“ pri kontakte so zákazníkom. Pekne sa obliecť, naučiť sa informácie o svojich službách, ako poradiť – pomôcť klientovi, prípadne argumenty „prečo práve my/ja“ nerobia realitného makléra výborným maklérom. Hovorím o empatii voči klientovi, schopnosti ho počúvať, analyzovať jeho potreby, ako postupuje pri svojom rozhodovaní či využiť vaše služby alebo nie, čo je to za kategorizácia ľudí z hľadiska základných charakterových vlastností. Následne mu musí odporučiť optimálny postup pri dosiahnutí svojich očakávaní.

Maklér má byť človekom vyznajúcim sa v základných legislatívnych podmienkach týkajúcich sa realitnej činnosti. A to sa netýka len klasického segmentu služieb – sprostredkovanie predaja, nákupu, prenájmu nehnuteľnosti. Klient nie je hlúpy a zistí, že má pred sebou makléra, ktorý mu vie s odbornosťou poradiť v akejkoľvek oblasti týkajúcej sa nehnuteľnosti, vie ho nasmerovať, odporučiť, poradiť z akéhokoľvek aspektu týkajúcej sa vlastníctva nehnuteľnosti a to radami, informáciami v oblasti právneho, katastrálneho, bankového či stavebného.

Stala som sa teda takýmto spôsobom realitnou maklérkou RE/MAX, ktorá zabezpečuje činnosť tejto oblasti– Bánovecko. A budem rada, ak svojimi nielen teoretickými, ale aj praktickými skúsenosťami budem vedieť pomôcť, poradiť- ako správne predať, prenajať, kúpiť svoju nehnuteľnosť, poradiť ako vlastnícky vysporiadať svoju nehnuteľnosť a iné problémy vlastnenia nehnuteľností so všetkými ekonomickými, daňovými, právnymi súvislosťami.